قالیشویی شاهین شمالی

قالیشویی شاهین شمالی

قالیشویی شاهین شمالی

قالی، فرش و موکت از جمله اقلام با ارزش منزل یا محل کار هستند که نیاز به مراقبت، شستشو و نگهداری مداوم دارند. استفاده روزمره از این پوشش‌ها، سبب تجمع آلودگی شده و بستری برای رشد قارچ، باکتری و میکروب می‌شوند. با شستشوی دوره‌ای و مرتب می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد. اما برای حفظ طراوت و کیفیت ظاهری فرش و قالی، انتخاب یک مرکز قالیشویی حرفه‌ای نقش تاثیرگذاری در این خصوص دارد. اما چطور یک مرکز قالیشویی حرفه‌ای را از یک مرکز قالیشویی معمولی تشخیص دهیم؟  در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی‌های بهترین قالیشویی شاهین شمالی و خدمات قابل ارایه این مراکز بپردازیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با قالیشویی‌های غرب تهران مقاله زیر را مشاهده فرمایید.

مطالب مرتبط : قالیشویی غرب تهران

قالیشویی شاهین شمالی تهران

برای انتخاب یک مرکز حرفه‌ای و خوب قالیشویی در شاهین شمالی، ابتدا باید با معیارها و ویژگی‌های یک مرکز قالیشویی حرفه‌ای بیشتر آشنا شوید. این موارد به شرح زیر هستند.

  • خدماتی با کیفیت مطلوب ارایه کند!

قالیشویی های در این منطقه باید در شستشوی فرش و قالی شما از دستگاه‌های روز، مدرن و باکیفیت استفاده نماید. این انتخاب سبب می‌شود که از آسیب به بافت، کیفیت و طراوت فرش جلوگیری شود  و فرش و قالی شما ظاهر خود را مثل روز اول حفظ کند.

  • قیمت‌های مطلوب و متناسب با عرف داشته باشد!

قیمت و تعرفه‌های خدمات قالیشویی در شاهین شمالی باید با تعرفه اتحادیه همخوانی داشته باشد. قیمت شستشوی فرش و قالی به‌طور استاندارد، بر اساس ابعاد و جنس فرش تعیین می‌شود. قیمت بالا و یا پایین تعرفه‌ها دلیلی برای انتخاب مرکز خوب قالیشویی نخواهند بود. بنابراین در این مورد دقت نظر کافی داشته باشید و با مقایسه قیمت‌ها، از قیمت درست خدمات اطلاع پیدا کنید.

  • امکانات و ویژگی‌هایی جهت رفاه و اطمینان مشتریان داشته باشد!

استفاده از امکانات و ارایه خدماتی که با هدف رفاه و جلب رضایت مشتریان در قالیشویی همتا در نظر گرفته شده‌اند. مواردی نظیر خدمات حمل و نقل از درب منزل، بیمه فرش و قالی، تضمین کیفیت خدمات، مشاوره کارشناسی، تخفیفات مناسبتی، شرایط اقساطی، کانال‌های ارتباطی مشتریان و زیرساخت‌های آنلاین پیگیری وضعیت، از جمله خدماتی هستند که یک مرکز خوب قالیشویی در شاهین شمالی ارایه می‌کند. این موارد نشان از اهمیت مجموعه به مشتریان و تلاش در جلب رضایت آن‌ها خواهد داشت.

  • مجوزها و گواهی‌نامه‌های معتبری اخذ کرده باشد!

مجوزهای رسمی که نشان‌گر عملکرد حرفه‌ای و قابل اطمینان بودن قالیشویی شاهین شمالی دارد. مجوز فعالیت اتحادیه، مجوزهای سازمان بهداشت، استانداردهای ملی و بین‌‌المللی این حرفه و نمادهای اعتماد از جمله فاکتورهایی هستند که نشان از حرفه‌ای بودن قالیشویی معتبر در این محدوده را دارند.

قالیشویی محدوده شاهین شمالی

اگر به دنبال قالیشویی مجهز و حرفه‌ای در محدوده شاهین شمالی هستید، خدمات کارخانه قالیشویی همتا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قالیشویی همتا با بهره‌گیری از دستگاه‌های نوین و به‌روز و مواد شوینده مطلوب، آماده ارایه خدمات به شما همشهریان تهرانی است.

کارخانه قالیشویی همتا عضور رسمی اتحادیه کد خدمات 235 با مجوز رسمی، با خدمات متنوع و با کیفیت، آماده خدمت‌رسانی به شماست.

  • متخصص در شستشوی انواع فرش، قالی، موکت، مبلمان، خوشخواب، صندلی‌های مراکز عمومی
  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف اعلا
  • خشکشویی انواع پتو و روفرشی
  • شستشوی مبلمان و خوشخواب
  • شستشوی صندلی ماشین، سینما، آمفی‌تئاتر، تالار، رستوران و …

از طریق شماره تماس 09364303023 قالیشویی در شاهین شمالی و یا مراجعه به محل کارخانه واقع در تهران، کهریزک، جاده واوان، میدان عشقی، قیصرآباد، کارخانه قالیشویی همتا با کارشناسان متخصص ما مشورت کنید و در خصوص خدمات مورد نیازتان همفکری کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات قالیشویی همتا از وبسایت ما hamtacarpet.com دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *