قالیشویی آیت الله کاشانی

قالیشویی آیت الله کاشانی

قالیشویی آیت الله کاشانی

استفاده روزمره از فرش و قالی در منزل یا در محل کار سبب تجمع آلودگی در این اقلام می‌شود و نیاز به شستشو و نظافت مداوم دارند. اما شیوه‌های سنتی و غیرحرفه‌ای شستشوی فرش سبب از بین رفت کیفیت و طراوت اولیه آن شده و به بافت فرش آسیب می‌رساند. برای جلوگیری از این امر بهترین راه کار، سپردن شست‌وشو و نظافت فرش به قالیشویی‌های حرفه‌ای است. اما یک قالیشویی حرفه‌ای چه ویژگی‌های دارد؟ چه خدماتی ارایه می‌کند و بهترین قالیشویی آیت الله کاشانی تهران کدام است؟

در این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و به بررسی ویژگی‌های یک مرکز خوب قالیشویی در بلوار کاشانی بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

قالیشویی آیت الله کاشانی تهران

در انتخاب یک مرکز خوب و حرفه‌ای قالیشویی در خیابان آیت الله کاشانی، باید به مواردی که نشان‌گر این امر هستند توجه کنید. ویژگی‌هایی که یک مرکز قالیشویی حرفه‌ای را از یک قالیشویی معمولی متمایز می‌کند. بنابراین قالیشویی بلوار کاشانی باید ویژگی‌های زیر را در خود داتشه باشد.

  • خدمات با کیفیت ارایه کند!

منظور از خدمات با کیفیت استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و باکیفیت و بهره‌گیری از موارد شوینده مناسب با جنس و بافت قالی است. شیوه‌های نامناسب سنتی شستشوی فرش و استفاده از مواد شوینده غیرتخصصی، سبب آسیب به بافت فرش و از بین رفتن تاروپود آن می‌شود.

بنابراین قالیشویی ها باید به شیوه‌ صحیح شستشو و استفاده از مواد اولیه متناسب با ظرافت و بافت قالی آگاهی داشته باشد. در خشک نمودن و بسته بندی فرش نیز مطابق استانداردهای تعیین شده در این حرفه عمل کند.

  • قیمت رقابتی و منصفانه داشته باشد!

قیمت بالا یا پایین ارایه خدمات قالیشویی در ایت الله کاشانی نشان از کیفیت خدمات و یا یک مرکز قالیشویی خوب نیست! یک مرکز حرفه‌ای قالیشویی باید مطابق با قیمت‌گذاری اتحادیه و عرف قالیشویان، قیمت خدمات خود را با شما حساب کند.

قیمت شستشوی قالی بر اساس ابعاد و جنس فرش تعیین می‌شود و استاندارد مشخصی از سوی اتحادیه و صنف قالیشویان مصوب شده است.

  • مجوز و نشان اعتماد داشته باشد!

امروزه یکی از روش‌های شناسایی مراکز خوب توجه به مجوز، تقدیرنامه‌ها، گواهی‌های استاندارد و نشان‌های اعتماد برای کسب‌وکارهای آنلاین است. این اسناد نشان‌گر عملکرد مناسب قالیشویی در خیابان آیت الله کاشانی خواهند بود و راه مناسبی جهت اعتماد به این مراکز است.

  • رفاه و رضایت مشتریان در اولویت باشد!

در نظر گرفتن امکاناتی نظیر خدمات حمل‌ونقل، بیمه قالی و فرش، تضمین خدمات، کانال‌های ارتباطی مختلف با مشتری، احترام به حقوق مشتری، مشاوره تخصصی و بسیاری دیگر از این دست، نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن قالیشویی آیت الله کاشانی تهران بوده و نقش مهمی در انتخاب این مراکز خواهند داشت.

مطالب مرتبط : قالیشویی غرب تهران

خدمات قالیشویی آیت الله کاشانی

کارخانه قالیشویی همتا به پشتوانه سال‌ها تجربه و تخصص در حوزه ارایه خدمات قالیشویی، افتخار دارد که یکی از گزینه‌های انتخابی شما در ارایه خدمات مرتبط با فرش و قالی باشد.

قالیشویی همتا عضو رسمی اتحادیه با کد 235 آماده ارایه خدماتی از قبیل موارد زیر به شما عزیزان همشهری در تمامی مناطق تهران است:

  • تخصص در شستشوی انواع فرش و قالی دستباف، نفیس، اعلا، ابریشم، چله ابریشم، تبریز و …
  • شستشوی انواع فرش ماشینی، بلژیکی، ترک و انواع موکت اعلا
  • خشکشویی انواع پتو و روفرشی
  • شستشوی مبلمان، خوشخواب، صندلی ماشین، صندلی سینما و آمفی تئاتر، صندلی تالار و رستوران‌ها و …
  • خدمات تخصصی رفوگری، ریشه زنی، شیرازه، رفع سوختگی، رنگ‌برداری، پرداخت، لکه برداری و …

شماره قالیشویی آیت الله کاشانی

برای شستشو، ترمیم و خدمات دیگر مرتبط با شستشوی فرش و قالی با مشاوران و کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی ما از طریق شماره تماس 09364303023 قالیشویی در خیابان آیت الله کاشانی و آدرس کارخانه ما تهران، کهریزک، جاده واوان، میدان عشقی، قیصرآباد، کارخانه قالیشویی همتا، است.

برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات ما از وبسایت hamtacarpet.com دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *