قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک تهران

امروزه شست‌وشو، نظافت و ترمیم فرش و قالی از جمله اموری هستند که توسط متخصصان این حوزه و قالیشویی‌های حرفه‌ای انجام می‌پذیرند. چراکه استفاده از دستگاه‌های مدرن و مواد شوینده‌ی باکیفیت و متناسب با بافت فرش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در حفظ و نگهداری آن تاثیر مستقیمی دارد. اما برای انتخاب یک قالیشویی خوب به چه نکاتی باید توجه نمود؟ چه فاکتورهایی در انتخاب بهترین قالیشویی نقش دارند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین قالیشویی دهکده المپیک و عواملی که در انتخاب شما نقش دارند، بیشتر صحبت کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین قالیشویی دهکده المپیک

برای انتخاب بهترین قالیشویی در دهکده المپیک ابتدا باید به یک سری ویژگی قالیشویی توجه داشته باشید و پس از بررسی آن نسبت به انتخاب یک مرکز اقدام نمایید. برخی از این موارد عبارتند از:

کیفیت ارایه خدمات

  • قالیشویی در این منطقه باید با توجه به استانداردهای ملی و بین‌المللی نسبت به شستشوی فرش اقدام کند. به این معنی که از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به‌روز و مدرن و مواد شوینده متناسب با جنس، بافت و کیفیت فرش استفاده نماید. هر فرش با مشخصات مرتبط با خودش نیاز به روش مخصوصی برای شست‌وشو دارد، تا به بافت آن آسیب وارد نشود و طراوت و درخشندگی آن نیز حفظ شود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا آسیب به فرش نیز مسئولیت‌پذیر باشد و با گارانتی و بیمه قالی آن را پوشش دهد.

تجربه و گواهی

  • مجوزهای رسمی، گواهینامه‌ها و استانداردها همه نشان از حرفه‌ای بودن مرکز قالیشویی دهکده المپیک دارند و نشان‌ می‌دهند که مرکز قالیشویی با روشی مناسب و با رعایت استانداردهای این حرفه اقدام به شستشوی فرش و قالی شما می‌کند.

قیمت منصفانه

  • قیمت قالیشویی در دهکده المپیک باید با قیمت اتحادیه و عرف قیمت قالیشویی، مطابقت داشته باشد. نرخ شستشو در قالیشویی بر اساس جنس، اندازه، کیفیت و نوع قالی تعیین می‌شود. پایین بودن و یا یالا بودن قیمت، تنها نشانه یک مرکز خوب قالیشویی دهکده المپیک نیستند. بلکه باید قیمت خدمات تعیین شده مطابق معیارهای اصلی این حرفه باشد.

تحویل فرش

  • برای انتخاب قالیشویی دهکده المپیک باید به امکانات و زیرساخت‌های مناسب مجموعه توجه داشته باشید. سیستم‌های رزرواسیون خدمات، کانال‌های ارتباط با مشتری برای پیگیری موقعیت سفارشتان، استفاده از ماشین‌های مجهز برای تحویل از درب منزل یا تحویل پس از شستشو، همه و همه مواردی هستند که برای رفاه و اعتماد مشتریان در نظر گرفته می‌شوند. یک مرکز حرفه‌ای قالیشویی در دهکده المپیک از این زیرساخت‌ها استفاده نموده تا اطمینان خاطر و رفاه مشتریانش را فراهم نماید.

ارتباط با مشتری

  • بهترین قالیشویی دهکده المپیک و پرسنلش باید رفتاری محترمانه و حرفه‌ای با مشتریان داشته باشند و از طریق کانال‌های ارتباط با مشتریان، پاسخگوی سوالات و نیاز ایشان باشند. برای مثال استفاده از مسیرهای ازتباطی وبسایت، شبکه‌های اجتماعی، تماس تلفنی، پیامک و ایمیل تا مشتریان را از وضعیت فرششان در هنگام سرویس‌دهی آگاه کنند و یا شما را از شرایط و تخفیفات ویژه مناسبتی برای دریافت خدمات مطلع کنند.

برای آشنایی با قالیشویی در غرب تهران به مقاله زیر مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط : قالیشویی غرب تهران

قالیشویی میدان المپیک

پس با توجه به مورادی که به آن‌ها اشاره شد، برای انتخاب مرکز قالیشویی در دهکده المپیک و یا قالیشویی میدان المپیک، توجه به ویژگی‌های آن‌ها اهمیت بالایی دارد. بنابراین در انتخاب قالیشویی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • توانایی، دانش و مهارت در شستشوی انواع قالی ایرانی و خارجی به روش مناسب
  • مجوز، گواهینامه و استانداردهای ملی و بین‌المللی در زمینه قالیشویی
  • نظرات مثبت مشتریان، توصیه‌ها، جوایز و گواهی‌های نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی
  • فضا و مکان کارخانه برای شستشوی فرش و تمهیدات مناسب (مثل وسایل حمل‌ونقل فرش) برای دسترسی بهتر
  • سیستم‌ها و زیرساخت‌های ویژه رزرواسیون و پیگیری وضعیت مرسوله
  • قیمت مناسب و رقابتی متناسب با مبالغ اعلامی اتحادیه
  • ساعات کاری منعطف و مطلوب

شماره قالیشویی دهکده المپیک

ما در کارخانه قالیشویی همتا با شستشوی مکانیزه و تمام حرفه‌ای انواع فرش و قالی ایرانی و خارجی، دستباف و ماشینی، انواع موکت، آماده ارایه خدمات به شما همشهریان گرامی در منطقه دهکده المپیک هستیم. همچنین خدمات دیگری از قبیل شستشوی انواع تابلو فرش و مبلمان، رفوگری، ترمیم قالی و قالیچه، لکه گیری به روش‌های مدرن، شستشوی سرویس خواب و پتو، سرویس مخصوص اماکن بزرگ تجاری مانند هتل‌ها، سالن‌ها، سینماها و آمفی تئاترها.

کارخانه همتا در کهریزک، جاده واوان، میدان عشقی، قیصرآباد واقع شده و آماده ارایه خدمات به شما همشهریان گرامی در منطقه دهکده المپیک تهران هستیم. برای مشاوره با کارشناسان متخصص ما با شماره 09364303023 تماس حاصل فرمایید و یا به وبسایت ما به آدرس hamtacarpet.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *