قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی سعادت آباد

قالی و فرش سنتی ایرانی و چه دیگر انواع فرش و قالیچه، گرمابخش و جزوی از زیبایی خانه ما بشمار می‌روند. اما حفظ و نگهداری از این آثار نفیس و ارزشمند، نیاز به توجه و تدابیر ویژه دارد. روش‌های غیراصولی و سنتی در شست‌وشوی فرش به تار و پود و طراوت فرش لطمه وارد می‌کنند و ار ارزش و عمر آن می‌کاهند. اما رویکرد صحیح و مناسب در شستشوی فرش چیست؟ امروزه کارخانه‌های شستشوی فرش با استفاده از دستگاه‌ها و مواد شوینده مناسب، به شستشوی فرش می‌پردازند و با رعایت استاندادرها و قواعد صحیح در شستشوی فرش از آسیب رسیدن به فرش و قالی جلوگیری می‌کنند. اما انتخاب قالیشویی حرفه‌ای نیز نیاز به رعایت مواردی و در نظر گرفتن نکات مخصوصی دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی‌های مراکز قالیشویی و بویژه خصوصیات شرکت قالیشویی سعادت آباد بپردازیم.

پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شرکت قالیشویی سعادت اباد

اما برای انتخاب بهترین شرکت قالیشویی سعادت آباد توجه به جند نکته حیاتی و الزامی است. در بررسی و مقایسه بین شرکت ها در نظر داشته باشید، کیفیت ارایه خدمات، نوع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و انواع سرویس‌های ارایه شده توسط قالیشویی در درجه اهمیت بالاتری نسبت به قیمت قرار دارد. بنابراین در انتخاب مرکز قالیشویی سعادت اباد حرفه‌ای، ویژگی‌های زیر را در نظر داشته باشید:

محل قالیشویی

  • فضایی که شرکت قالیشویی از آن استفاده می‌کند و دستگاه و ماشین‌آلات خود را در آن قرار می‌دهد، در درجه اهمیت بالاتری نسبت به دفتر یا محل رجوع مشتریان دارد. در کارخانه قالیشویی در سعادت اباد، باید فضای کافی برای انواع ماشین‌آلات و دستگاه‌های شستشو و خشک‌کن و دیگر ماشین‌آلات مرتبط با خدمات دیگر در نظر گرفته شده باشد.س ببرسی فضای کارخانه اهمیت ویژه‌ای در کیفیت ارایه خدمات دارد.

کیفیت خدمات

  • کیفیت بالای ارایه خدمات و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی نشانی بر حرفه‌ای بودن و عملکرد مناسب قالیشویی سعادت آباد است. در این صنعت نیز بهره‌گیری از روش‌ها و دستگاه‌های نوین در شستشو، به طولانی‌تر شدن عمر فرش و قالی شما کمک می‌کند.

نوع شستشو:

  • شستشوی فرش باید با نوع قالی و فرش شما سازگار باشد. برای هر نوع فرش یا قالی با جنس متفاوت، چه قالی دستباف باشد و چه تابلو فرش، یک روش مشخص و استاندارد برای شستشو وجو دارد از لطمه به بافت و تار و پود فرش جلوگیری شود.

انتخاب مواد شوینده:

  • مواد شوینده مورد استفاده در شست‌وشوی فرش و قالی، باید با توجه به جنس و شرایط تاروپود فرش انتخاب شود. مواد شوینده طبیعی یا شیمیایی مختص به هر جنس که در حفظ طول عمر و طراوت فرش و قالی موثر هستند.

خشک کردن:

  • در قالیشویی سعادت اباد باید از روش‌های نوین خشک کردن فرش و قالی استفاده شود تا رنگ و درخشندگی فرش و قالی حفظ شود. انتخاب روش نامناسب به تاروپود و ریشه‌های فرش آسیب وارد می‌کند.
    بسته‌بندی: ماشین‌آلات بسته بندی به‌روز نیز از چروک شدن و آسیب به فرش جلوگیری می‌کنند.

اعتبار قالیشویی

  • در کنار مواردی که خاطرنشان شد، اعتبار و تجربه قالیشویی سعادت اباد نیز در کیفیت ارایه خدمات بی‌تاثیر نیست. مجوزها، نمادها، گواهینامه‌ها، عضویت در انجمن‌های حرفه‌ای و حمایتی، لوح افتخارات و شرکت در جشنواره‌های هر یک می‌توانند نشانی بر عملکرد هرچه بهتر شرکت قالیشویی در سعادت آباد تهران باشند.

بهترین قالیشویی سعادت اباد

قیمت قالیشویی سعادت آباد

اما فاکتور قیمت نیز بی تاثیر در انخاب قالیشویی در این منطقه نیست. مراکز قالیشویی سعادت آباد قیمت مناسب، نه با قیمت بالا و غیر معمول و نه قیمت خیلی پایین که خدمت با کیفیت پایین در برداشته باشد. از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا در بررسی و مقایسه مراکز و کارخانه‌های قالیشویی به این فاکتور نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شماره تلفن قالیشویی سعادت آباد

کارخانه قالیشویی همتا با سال‌ها تجربه و تخصص در شستوشوی انواع فرش و قالی ماشینی و دستباف اعلا، چله ابریشم، موکت و دیگر خدمات مرتبط با شستشوی انواع مبلمان خانگی و اداری، شستشوی سرویس خواب و پتو خانه و هتل، رفوگری، لکه گیری تخصصی، ریشه زنی، رفع سوختگی، رنگ‌برداری، پرداخت، لکه‌برداری و بسیاری خدمات مرتبط دیگر، آماده سرویس‌دهی به شما همشهریان عزیز در منطقه سعادت آباد تهران است.

برای مشاوره با کارشناسان متخصص ما با شماره 09364303023  تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به آدرس وبسایت hamtacarpet.com با جزئیات سرویس‌های ما بیشتر آشنا شوید.

قالیشویی اطراف سعادت آباد

برای انتخاب و تحویل فرشتان به قالیشویی اطراف سعادت آباد یا قالیشویی بلوار دریا سعادت آباد، در تنوع سرویس‌ها و خدمات ارایه شده توسط مرکز توجه ویژه داشته باشید. خدماتی از جمله:

  • شستوشوی انواع فرش و قالی با استفاده از دستگاه‌های مرتبط
  • سرویس مرتبط با شستوشوی فرش، موکت، تابلو فرش، قالیچه با هر نوع بافت و جنس
  • سرویس‌های مربوط به ترمیم و بازسازی فرش و قالی
  • خدمات مرتبط با ادارات و اماکن بزرگ مثل سینما، آمفی تئاتر و سالن‌های قالیشویی محدوده سعادت آباد تهران

برای اطلاع از مرکز قالیشویی غرب تهران مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

مطالب مرتبط : قالیشویی غرب تهران

بهترین قالیشویی سعادت اباد

اما برای انتخاب یک قالیشویی خوب در سعادت آباد، بررسی نکاتی که پیشتر توضیح داده شد،‌ فاکتورهای تاثیرگذاری در انتخاب و سپردن قالی و فرش شما بشمار می‌روند. ساعات کار منعطف و خئمات متنوع و ویژه برای شما نیز، از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین قالیشویی در سعادت اباد تهران هستند که لیستی از این ویژگی‌ها را در زیر لیست نموده‌ایم:

  • مهارت و دانش روز در شستشوی انواع فرشو قالی ایرانی و خارجی و انتخاب مناسب‌ترین روش
  • مجوزها، گواهینامه‌ها، استفاده از زیرساخت‌های آنلاین برای ارتباط با مشتری، نماد اعتماد و عضویت در انجمن‌های حرفه‌ای
  • نظرات مثبت، توصیه‌ها و افتخارات و جوایز از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
  • مکان مناسب کارخانه و دسترسی آسان برای ارتباط
  • بهره‌گیری از خودروهای مجهز و پیشرفته برای حمل و تحویل قالی از و به درب منزل
  • قیمت مناسب و مطاقت با تعرفه‌های اعلامی در قالیشویی خوب سعادت آباد
  • ساعات کار منعطف و تحویل فرش در کوتاهترین زمان ممکن

مبل شویی سعادت آباد

یکی از سرویس‌های تخصصی دیگر در برخی مراکز قالیشویی سعادت آباد، شستشوی مبلمان در منازل و یا مراکز اداری و صندلی‌های سالن‌های گردهمایی، سینماها و آمفی تئاترها است. برای اطلاع از شرایط و نوع ارایه این سرویس از قبل با کارشناسان قالیشویی سمت سعادت اباد بیشتر گقتگو کنید.

2 دیدگاه برای “قالیشویی سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *